Els enigmes del Museu Nacional

Voleu fer de detectius? El museu us proposa dos jocs de pistes amb els quals us podeu divertir des de casa o mentre passegeu per les sales buscant lladres de manuscrits i descobrint qui és l’assassí d’un pobre pastor. Veureu que les obres d’art amaguen molts secrets. Us animeu a jugar?

Activitat autònoma per a majors de 7 anys inclosa en l'entrada general.

El robatori del bestiari

Ha desaparegut una pàgina d’un manuscrit il·lustrat on apareixen dibuixats un munt d’animals. Les pistes que trobareu a les pintures de la col·lecció d’art romànic us permetran identificar-la i trobar on s’amaga. Descobriu qui és el lladre utilitzant el vostre enginy de detectius.

Descarrega't els quaderns en pdf i juga a casa!

El robatori del bestiari (1,35 Mb), col·lecció d'art romànic

S’ha pintat un crim (1,82 Mb), col·lecció d'art gòtic

S’ha pintat un crim

Empreu els vostres dots d’observació, utilitzeu amb enginy les pistes que anireu trobant a les sales i resoleu l’horrible crim que va passar fa uns quants segles. Us convidem a conèixer d’una manera diferent la col·lecció d’art gòtic. Ja veureu com les obres d’art amaguen molts secrets!

Museu Nacional d'Art de Catalunya | Els enigmes del Museu Nacional