Una nova forma d’explorar el museu: l’App ‘Second Canvas’

Interval de dates:
16/01/2019

Descobreix una nova forma de visitar el Museu Nacional descarregant-te la nova App de Second Canvas, des d’on podràs explorar les obres a través d’imatges en súper alta resolució. Gaudeix d’una nova experiència i redescobreix el museu a través d’un storytelling interactiu.

Les digitalitzacions en súper alta resolució s'estan convertint en una eina de referència per a les col·leccions dels museus. Les obres digitalitzades obren infinites oportunitats de difusió, exposició i conservació.

Second Canvas permet als museus crear i publicar continguts que ajudin a explorar i interpretar obres de la seva col·lecció, descobrir les seves històries ocultes, explicar la seva simbologia, parlar sobre la tècnica emprada o aportar un context que ajudi a completar la seva visualització. En l'actualitat és utilitzada per institucions com el Museu Nacional del Prado (Espanya), Mauritshuis (Països Baixos) o La Galeria Nacional de Dinamarca.

Descarrega't l'app:

Una nova forma d’explorar el museu: l’App ‘Second Canvas’