Visita la biblioteca privada d’Alexandre de Riquer

Dimecres 21 de març, 25 d’abril i 16 de maig, de 17 a 18 h entrada lliure a l’exposició i de 18 a 19 h visita biblioteca, gratuït

Lloc:
Sala d’exposicions Temporals 1 i Biblioteca Joaquim Folch i Torres
Preus:

Activitat gratuïta

Visita a la Biblioteca Joaquim Folch i Torres per conèixer alguns dels llibres que formaven part de la biblioteca privada d’Alexandre de Riquer. Abans podreu visitar gratuïtament l’exposició William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya.

Els artistes britànics exerciren una notable influència en l’obra de Riquer, que combinava el japonisme d’Aubrey Beardsley amb el goticisme de William Morris, a qui va conèixer durant la seva estada el 1894 a la capital britànica i que significà un canvi en les seves creacions a partir d'aquest viatge.

Coneixereu de primera mà alguns dels exemplars que  formaven part de la biblioteca de Riquer: llibres il·lustrats per il·lustradors britànics destacats (Aubrey Beardsley, Robert Anning Bell, Arthur Rackham o Alice B. Woodward), obres sobre ex­libris, revistes (com ara Luz: periódico quincenal de arte moderno, Jugend, Pan, The Studio o Ver Sacrum) o els reculls facticis de guardes de llibres decorades.

#WilliamMorris

Informació i reserves:

Places limitades

Cal reservar plaça

al telèfon (93 622 03 76)

o correu electrònic ([email protected])

Aforament màxim de 20 persones per visita

Per a més informació,

visiteu l'exposició virtual

Llibres il·lustrats de la biblioteca d'Alexandre de Riquer

The defence of Guenevere and other poems / by William Morris ; illustrated by Jessie M. King. London & New York: John Lane, The Bodley Head, 1904