TRAM difondrà un any més les obres de museus de Barcelona

Interval de dates:
05/02/2019

Un any més el TRAM ha signat un conveni de col·laboració amb diferents museus per tal de fomentar la cultura, facilitar la difusió de les exposicions previstes i fomentar el coneixement de l'oferta cultural dels centres museístics de la ciutat.

Aquest acord preveu la retolació d’un Tramvia metropolità de Barcelona amb les imatges d’obres dels museus així com exposicions programades durant el 2019. En el cas del Museu Nacional, les obres de la col·lecció es podran veure plasmades al tramvia des de l’1 de febrer fins al 31 de març.

Enguany el museu ha optat per mostrar obres representatives de la col·lecció com ara l’Absis de Sant Climent de Taüll, del Mestre de Taüll; la Parella amorosa desigual, de Lucas Cranach (el Vell); La dona impúdica, d’Àngel Planells; o Monique, primer biquini d’Eivissa, d’Oriol Maspons, entre altres.

Aquest conveni ha estat signat també pel Consorci Museu d’Art Contemporani de Barcelona, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, la Fundació Joan Miró i la Fundació Museu Picasso de Barcelona, que també faran difusió de les seves col·leccions i futures exposicions.