Olla común. Quieñe cuchral mu! Afum hial aiñ

Diumenge 27 de gener de 2019, a les 11 h

Lloc:
Sala de la Cúpula i col·lecció permanent
Preus:

de 8 a 12 €

Projecte de Laida Azkona Goñi i Txalo Toloza-Fernández que forma part del 7è Sâlmon Festival del Mercat de les Flors. Olla común és un viatge a Puelmapu, territori ancestral del poble maputxe a l'actual Patagònia argentina. Consta de tres parts:

Treball Comunitari – Reconstrucció de Puelmapu (40 min, Sala Cúpula): taller de construcció d’un playground amb tots els elements escenogràfics que donen forma al paisatge patagònic: boscos, rius, llacs, fronteres i ciutats. Tots els materials estan basats en jocs de construcció infantils, a més, hi haurà dos monitors per donar suport.

Recorregut per la col·lecció (20 min, sales de la col·lecció permanent, per definir): els viatgers podran fer un recorregut al seu gust per una o dues sales del museu amb uns auriculars sense fils que els situaran al context històric i geogràfic dels últims 500 anys de la història del territori maputxe a l’est de la serralada dels Andes.

Ritual (20 min, Sala Cúpula): petit ritual participatiu que recorrerà tot l’espai que hem reconstruït nosaltres mateixos al playground.

Olla común és un projecte dins de Pacífico, una trilogia escènica sobre noves formes de colonialisme, barbàrie, territori i cultura contemporània. És el segon format del documental Tierras del Sud, 2018.

Per més informació consulteu la seva pàgina web

Informació i reserves:

Compra d'entrades del Sâlmon Festival al Mercat de les Flors