CREADORS EN RESiDÈNCiA. Curs 2016-2017

VICTOR JAENADA. EN RESiDÈNCiA a l'Institut Les Corts

Projecte Quo Vadis

Victor Jaenada, artista bregat en les arts plàstiques, primer a l’Escola d’Art Llotja de Barcelona i més tard a la Facultat de Belles Arts de la mateixa ciutat. El 2007 transforma un local abandonat d’Esplugues de Llobregat en el seu estudi, allà s’instal·la fins el 2013, any en què ingressa en el centre de producció Hangar. Actualment viu i desenvolupa els seus projectes multidisciplinaris a Barcelona. La reafirmació vital és el motor de la producció de Jaenada. Aquesta pulsió sempre espera latent sota capes superficials que, freqüentment, fan referència a temes personals, de l’actualitat i/o de la cultura popular. Les obres de Jaenada sempre se’ns presenten amb un aire radical i precipitat, però més enllà del primer cop de vista se’ns revelen com estructures misterioses, sòlides i perverses.

Algunes experiències són la mostra individual Romanticisme-Punk a la Galeria Balaguer, l’exposició col·lectiva Atrévete si quieres a no hacer nunca lo que debes a la Galería T20, la participació en l’exposició Factotum a la Fundació Antoni Tàpies, o la incorporació a l’arxiu del MACBA dels fanzins creats amb Efrén Álvarez, Poemas de interpelación i La bestia y el repartidor de butano. A més participa periòdicament en fires com Summa, Swab, Pinta i Arco.

PER SABER MÉS DEL PROJECTE

Logo en Residència