Mostra: El món de l'infant a la Biblioteca

Interval de dates:
28/09/2020

Setembre és el mes de la tornada a l’escola i el curs escolar 2020-2021 ja està en marxa. Per aquest motiu, des de la biblioteca, hem preparat una petita exposició que podeu visitar en el vestíbul de la mateixa i amb la que volem ensenyar-vos com es reflecteix el món dels infants en el nostre fons. Virtualment també la teniu disponible.

La mostra està dividida en tres vitrines, dues de les quals contenen llibres per a infants i en les que podeu trobar exemples de llibres infantils il·lustrats per il·lustradors catalans de renom: Lola Anglada, Feliu Elias, Joan Junceda, Apel·les Mestres, Xavier Nogués, Josep Obiols o Pere Torne-Esquius, entre d’altres. La tercera vitrina conté documents que mostren com perceben els infants l’art i com s’expressen artísticament, fins i tot en moments tan traumàtics com ho va ser la guerra civil espanyola.

• Lloc: Biblioteca Joaquim Folch i Torres
  • Dates: 28 de setembre – 30 de novembre de 2020
  • Activitat gratuïta, en horari de la biblioteca

El món de l'infant a la Biblioteca