El món de l'infant a la Biblioteca

Setembre és el mes de la tornada a l’escola i el curs escolar 2020-2021 ja està en marxa. Per aquest motiu, des de la biblioteca, hem preparat una petita exposició que podeu visitar en el seu vestíbul, amb la qual volem ensenyar-vos com es reflecteix el món dels infants en el nostre fons.

La mostra està dividida en tres vitrines, dues de les quals contenen llibres per a infants i en les que podeu trobar exemples de llibres infantils il·lustrats per il·lustradors catalans de renom: Lola Anglada, Feliu Elias, Joan Junceda, Apel·les Mestres, Xavier Nogués, Josep Obiols o Pere Torne-Esquius, entre d’altres. La tercera vitrina conté documents que mostren com perceben els infants l’art i com s’expressen artísticament, fins i tot en moments tan traumàtics com ho va ser la guerra civil espanyola.

• Lloc: Biblioteca Joaquim Folch i Torres
  • Dates: 28 de setembre – 30 de novembre de 2020
  • Activitat gratuïta, en horari de la biblioteca
Vitrina 1