Fuga sonora. Obertura

Interval de dates:
16/06/2020
Document:
PDF icon Flyer (pdf - 201 Kb)

Anna Dot i els alumnes de l’Institut Maria Espinalt (Poble Nou, Barcelona) que participen en el projecte En RESiDÈNCiA, han estat un dels protagonistes de la reobertura del museu el passat 10 de juny.

Durant el confinament, el grup d’alumnes i l’artista han seguit treballant des de casa. Han enregistrat sons del confinament durant tot aquest temps i han muntat una peça sonora d’uns 5 minuts que s'ha sentit per la megafonia del museu en obrir de nou de portes al públic, amb la idea d’alliberar-los i de celebrar la reobertura i el retrobament. D'aquí el títol: Fuga sonora. Obertura.

Amb un equip de gravació han preparat un vídeo per enregistrar el moment que explica aquesta fuga de sons, primer a les sales i després fora del museu.

Aquest grup d’alumnes i l’acció que han fet és una representació dels molts altres estudiants tancats a casa, que amb les seves famílies han volgut acompanyar-nos al museu fent coincidir el seu alliberament amb la reobertura al públic de les sales.

Escolteu la peça sonora:

fuga sonora anna dot