Visita comentada per al professorat a l'exposició "William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya"

De 18 a 19.30 h

Preus:

Gratuït amb reserva

El proper dimarts 6 de març, el museu ofereix una visita comentada a l'exposició temporal William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya per al professorat. Aquesta visita, conduïda per una educadora, us presentarà les claus de l'exposició i els projectes artístics en curs. Una oportunitat per connectar-vos amb l’actualitat artística, inspirar-vos i compartir una estona de gaudi en el museu.

Per a més informació sobre formació i assessorament del professorat consulteu l'apartat Aprendre del web.

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça per telèfon 93 6220375 o al correu [email protected]