Transformar la mirada: dones artistes al museu + visita comentada a l’exposició Nuar l’espai. Donació Aurèlia Muñoz (cancel·lat)

Dimarts 17 de març de 2020, de 18 a 20.30 h

Preus:

Activitat gratuïta amb reserva prèvia

Dimarts 17 de març us convidem a la taula rodona Transformar la mirada: dones artistes al museu, per repensar i debatre el lloc que ocupen les dones als museus. La revisió dels discursos institucionals és necessària per donar veu a una realitat amagada durant molt de temps en els arxius i dipòsits d'aquestes institucions. Ens ajudeu a transformar la mirada? La taula rodona estarà formada per Laia Manonelles, Laura Mercader, Sílvia Ventosa i Lúa Coderch. Modera la taula, Íngrid Vidal.

Per completar la taula rodona, us convidem a una visita comentada a càrrec d'Àlex Mitrani, a l’exposició temporal que el museu dedica a l'artista tèxtil Aurèlia Muñoz.

Activitat organitzada amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

Amb la col·laboració de

#DiaDones20