Projecció de "Professione: Reporter" de Michelangelo Antonioni (1975). BCNegra 2022

Dissabte 5 de febrer de 2022, a les 18.30 h.

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta amb reserva

Material:
PDF icon Programa complet

Programa complet

En el marc del Festival BCNegra 2022 i de l’exposició Gaudí al museu, proposem aquest thriller metafísic d’Antonioni, en què hi trobarem una usurpació d’identitat i una estudiant d’arquitectura fascinada per Gaudí. Jack Nicholson interpreta un periodista desil·lusionat, que assumeix la perillosa ocupació d’investigador d’intrigues de la política internacional. El film, amb un particular estil road movie, va ser considerat per la crítica com un dels millors treballs del cineasta i escriptor italià.

Presentació a càrrec de Carmen Rodríguez, coordinadora científica de la Càtedra Gaudí-UPC.

Aquesta activitat forma part del cicle de cinema 7è Art. Cinema al museu

A més a més... Crims Artístics: Assassinat de cambra

Us proposem fer l'activitat ‘negra’ autoguiada per a adults: Assassinat de cambra (inclosa a l’entrada general). Un itinerari/joc de pistes autoguiat per les sales de la col·lecció de Renaixement i Barroc, a través del qual haureu d’in­vestigar per resoldre un assassinat de cambra tan­cada: com va passar?, quin va ser el mòbil crimi­nal?, i, finalment, qui va ser l’assassí? No us perdeu aquesta activitat d’enginy, en què l’art, els costums criminals de l’època i la literatura coincideixen en un text escrit per l’autora de novel·la negra Raquel Gámez Serrano. Podeu realitzar aquesta activitat qualsevol dia, en horari d’obertura de museu.

#CinemaalMuseu #BCNegra

Informació i reserves:

Activitat gratuïta fins a completar aforament.

Les places són limitades i es recomana inscripció.

Et demanem que, si no pots venir, anul·lis la teva reserva, si us plau, perquè algú altre de la llista d’espera pugui aprofitar les places vacants. Moltes gràcies!

Professione: Reporter