Crims Artístics: Assassinat de cambra

Activitat autònoma per a adults, en horari de museu. Inclosa en el preu d'entrada

Lloc:
Sales de Renaixement i barroc
Preus:

activitat gratuïta inclosa en el preu de l’entrada

El museu ha ideat un itinerari/joc de pistes autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc, coincidint amb la BCNegra 2018 (la trobada annual de novel·la negra de Barcelona). A través d'aquest itinerari, els participants hauran de resoldre un assassinat de cambra tancada: com va passar? quin va ser el mòbil? qui va ser l’assassí?

Descarregueu l'itinerari (pdf - 3,71 Mb)

Aquesta activitat d’enginy, on l’art, els costums criminals de l’època i la literatura coincideixen, ha estat escrita per Raquel Gámez Serrano, autora de novel·la negra.

#CrimsArtístics

Amb la col·laboració de l'ICUB

Informació i reserves:

AVÍS: Per evitar contagis no lliurem material en paper. Si voleu participar d'aquesta activitat autoguiada us recomanem que us descarregeu el pdf de l'itinerari.

Activitat dirigida a públic adult

Itinerari/joc de pistes autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc