Projecció de La maleta mexicana (Trisha Ziff, 2011)

Dimarts 27 d'abril de 2021, a les 16.30 h.

art i guerra civil

Lloc:
Filmoteca de Catalunya, Sala Chomón
Preus:

Entrada individual: 4 €. Reduïda*: 3 €
Filmo 10: 20 € (10 sessions) vàlid fins final d’any

*Amics i/o abonats de les institucions participants en el cicle, estudiants, aturats, majors de 65 anys,
persones amb discapacitat legalment reconeguda, títols de família nombrosa o monoparental,
carnet de la Xarxa de Biblioteques Públiques i joves fins a 30 anys

Material:
PDF icon Programa Per amor a les arts 2020-2021

Programa Per amor a les arts 2020-2021

Amb motiu de l'exposició La guerra infinita. Antoni Campañà i, dins el cicle Per amor a les Arts 2020-2021, projectem a la Filmoteca de Catalunya La maleta mexicana de Trisha Ziff, 2011 (86’). La història dels 4.500 negatius dels reportatges de Capa, Taro i Chim durant la Guerra Civil Espanyola, desapareguts el 1939 a París i retrobats a Mèxic seixanta anys després.

Presentació a càrrec de Toni Monné, Arnau Gonzàlez i Vilalta i Plàcid Garcia-Planas, comissaris de l'exposició dedicada a Antoni Campañà.

#PerAmoralesArts

Informació i reserves:

Totes les sessions estaran presentades per experts en les disciplines corresponents.

Pel·lícules en VOS. Aforament limitat.

Inscripcions a través del web de la Filmoteca.

Programa subjecte a canvis de darrera hora.

Projecció de La maleta mexicana (Trisha Ziff, 2011)