Memòria vs. Oblit
Memòria vs. Oblit
Diumenge, 14 de desembre
D'11.30 h a 12.30 h
Lloc:
Sala de la Cúpula
Preus:
Activitat inclosa amb el preu de l'entrada de l'exposició, amb inscripció obligatòria. Aforament limitat.
Descripció:
El 14 de desembre tindrà lloc al MNAC la masterclass Memòria vs Oblit del reconegut il·lustrador Paco Roca, organitzada conjuntament amb l’Escola Joso, Centre de Còmic i Arts Visuals, en el marc de l’exposició Tinta contra Hitler.
Paco Roca és una de les figures més destacades del còmic contemporani, Premi Nacional del Còmic 2008, i conegut per obres com Los surcos del azar, La casa o El invierno del dibujante, en què aborda temes com la memòria històrica, l’exili i les conseqüències de la guerra. La seva mirada sensible i compromesa ha contribuït a fer del còmic un espai de reflexió sobre el passat i la condició humana.
L’activitat s’emmarca en la línia estratègica del museu, que aborda la representació de la guerra i el conflicte com un dels eixos fonamentals per comprendre l’art i la memòria contemporània. Aquesta masterclass convida a reflexionar sobre el poder del dibuix com a vehicle de memòria i d’expressió crítica.
Per a un millor gaudi de l’activitat, us animem a visitar l’exposició abans de la sessió.
Activitat organitzada conjuntament amb l’Escola Joso, Centre de Còmic i Arts Visuals.














