La Nit dels Museus 2022

Dissabte 14 de maig de 2022, de 19 a 1 h.

Preus:

Portes obertes a tot el museu

Material:
PDF icon Programa Nit (pdf - 951 Kb)

Programa Nit (pdf - 951 Kb)

Un any més, el dissabte 14 de maig de 2022 celebrem el Dia Internacional dels Museus, amb una nova edició de la Nit dels Museus. Aquesta nit té lloc a Barcelona des de l’any 2007 a partir de la convocatòria de la Direction des Musées de France i s’ha consolidat a Europa com un esdeveniment d’àmplia participació ciutadana per visitar els museus fora d’horari (de nit) i amb propostes lúdiques.

• De 19 a 1 h, portes obertes a l’edifici, la col·lecció i les intervencions a les sales Maternasis i Donació Benet Rossell. Escriptures i trajectes.
  • De 20 a 23 h, El museu, mirall del món (obres comentades). Les educadores del museu us explicaran a peu d’obra les peces de la col·lecció des de noves perspectives, entenent-les com objectes “vius” que poden ser mirall dels debats i reflexions de la nostra societat: l’ecologia i la sostenibilitat, el gènere, la identitat, el conflicte, les relacions de poder, etc.
  • A les 21, 22 i 23 h, concert de Paula Peso, que presenta un projecte que ens acostarà a la música R&B i funk amb inspiracions de soul.
  • A les 20.30 h, les 21.40, les 22.40 i les 23.30 h, música en directe per diferents espais del museu amb la Marxing Band del Taller de Músics.

Veniu amb nens?

• Demaneu els enigmes o joc de pistes a taquilles o descarregueu-los (de 19 a 1 h)
  • Crims artístics: assassinat de cambra (+14)
  • El robatori del bestiari (+7)
  • S’ha pintat un crim (+7)
  • Veig, veig molts capells (+5).
  • El Museu dibuixat -activitat autònoma per a infants i adults- (de 19 a 1 h)

Amb els quaderns El Museu dibuixat, us animem a visitar el museu amb propostes per fer una “visita dibuixada” mentre gaudiu de la col·lecció. Demaneu el vostre quadern al taulell d’entrada del museu.

I, a més a més...

• Intervenció d’artistes d’Ucraïna a l’espai EducArt
  • Itinerari virtual amb l'app Second Canvas El museu, mirall del món
  • Oferta gastronòmica especial a la Sala Oval
  • Descomptes en una selecció d’articles i venda de catàlegs a preus especials de 3, 6 i 10 € a la botiga de la Sala Oval

#NitdelsMuseusBCN

Informació i reserves:

Per a un millor control dels aforaments, us preguem que feu la vostra reserva en línia.

La Nit dels Museus 2022