La Nit dels Museus 2020

Dissabte 14 de novembre de 2020, de 18 a 21 h.
Diumenge 15 de novembre de 2020, portes obertes de 10 a 15 h.

Preus:

Portes obertes amb inscripció prèvia

Dissabte 14 i diumenge 15 de novembre de 2020, celebrem la 15à edició de la Nit dels Museus, que es celebra a Barcelona des de l'any 2007, a partir d'una convocatòria de la Direction des Musées de France. S'ha consolidat a Europa com una nit d'àmplia participació ciutadana per visitar els museus fora d'horari (de nit) i amb propostes lúdiques adaptades a la Covid-19. Una nit màgica de portes obertes on us convidem a veure les obres amb una llum diferent. Aquest any us animem a gaudir de les activitats que hem programat a l'entorn de la col·lecció i de les exposicions temporals:

Exposicions temporals (dissabte 14, de 18 a 21 h; diumenge 15, de 10 a 15 h):

Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu. Una intervenció d’oriol vilapuig

Nuar l’espai. Donació Aurèlia Muñoz

Mostra (dissabte 14, de 18 a 21 h; diumenge 15, de 10 a 15 h):

Diàlegs intrusos. La Col·lecció Suñol Soler irromp a les col·leccions del Museu Nacional

Croquis inconcret. Èlia Llach

Obres comentades
Descobriu els secrets de les obres més destacades del museu, descarregant l'aplicació Second Canvas. Us permetrà  explorar les col·leccions al vostre ritme, escoltant els comentaris sobre les obres mestres o gaudint de diversos recorreguts temàtics.

Concerts de Paula Peso (dissabte 14, de 18.30 a 20 h) Sala Oval. Aforament limitat (163 places, numerades). Amb reserva obligatòria

Crims artístics: assassinat de cambra*

Un itinerari autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc, en què us proposem resoldre l’assassinat de cambra tancada ideat per l’autora de novel·la negra Raquel Gámez Serrano.

Veniu amb nens? Descarregueu-vos els enigmes!*

#bcnésmuseu

*Per evitar contagis no lliurem material en paper però podeu imprimir els pdf.

Informació i reserves:

Ateses les circumstàncies sanitàries, les condicions d’entrada es poden veure modificades. Si us plau, abans de la vostra visita consulteu el web.

Aquesta activitat està subjecta a les restriccions generals de seguretat vigents per la covid-19. És imprescindible la inscripció prèvia, l’ús de mascareta durant l’activitat i el manteniment de la distància de seguretat en tot moment. Si voleu accedir al concert, heu de reservar l'entrada també per al concert.

La Nit dels Museus 2020 | Cancel·lada