Fons, armari i figura per Ismael Smith

Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta

Presentació al museu del resultat del projecte El Palomar, Fons, armari i figura per Ismael Smith, becat l’any 2015 per la Sala d’Art Jove i el Museu Nacional, en el marc de l’exposició Ismael Smith, la bellesa i els monstres.

Després de dos anys d’investigació i formalització, es presenta una edició en format capsa d’artista limitada a 100 exemplars. Inclou nombroses col·laboracions i diversos continguts com ara entrevistes, assajos, poesia, cançons, performances, diagrames, pòsters i reproduccions d’obres inèdites, que giren al voltant del peculiar artista modernista, Smith, així com el seu context social i cultural. Es posa un èmfasi especial en aspectes transcendents al gènere i la sexualitat. Els artífexs del projecte també parlen de les seves intencions i del procés per dur-lo a terme, tot desplegant els continguts de la capsa-publicació i projectant en primícia el documental que n'ha resultat.

#IsmaelSmith