Festival de filosofia Barcelona Pensa 2021

Lloc:
Auditori 2
Preus:

activitat gratuïta amb reserva prèvia.

El Festival Barcelona Pensa VIII celebra un any més una marató filosòfica amb diverses activitats que tindran lloc en diferents espais culturals de Barcelona entre el 15 i 19 de novembre de 2021.

En el marc del festival, el Museu Nacional acollirà el divendres 19 de novembre, la xerrada “El pensament estètic d’Antoni Gaudí” a càrrec del Dr. Carles Rius Santamaria, professor d’estètica i teoria de les arts a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.

Després d’aquesta conferència, es convidarà als assistents a assistir a l’exposició Gaudí, comissariada per Juan José Lahuerta, així com al fons permanent del Museu Nacional de Catalunya.

Organitza

Universitat de Barcelona

Informació i reserves:

Per a més informació de l’activitat i inscripcions, així com de la resta de la programació del festival, visiteu el web del festival Barcelona Pensa 2021. Aforament limitat.

Festival de filosofia Barcelona Pensa 2021