El nostre Raval. Mostra de fotografies de joves de 13 a 17 anys

Espai EducArt
Preus:

Gratuït

Mostra de fotografies de joves de 13 a 17 anys, amb motiu de l'exposició Jo faig el carrer. Joan Colom, fotografies 1957-2010.

Cinquanta anys després que Colom fotografiés el Barri Xino de Barcelona, joves del Raval s'enfronten a les fotografies de l'artista i prenen la paraula. Fotografien els carrers, les cases, les vides del seu barri, mostren el seu Raval.

Projectes fotogràfics de:

Eva Azzouz, Alicia Barrientos, Rita Begum, Cazther Troy Cabral, Iuliana Constantin, Alejandra Francisco, Salman Miah, Bryan Paredes, Núria Santamaria, Laura Stoleriu, Marese Villacorte, Jomhel Vitug, Laiba Zaman [Institut Milà i Fontanals].

Babar Ali, Estephanie Canales, Sabir Hussain, Dayan Malik, Dawood Mohammad, Andrea Molina, Rocio Molina, Emra Osman, Ifzan Saghir, Fahad Sameed, Hamza Sameed, Àngel Yu Fu Ye Lin [Casal Franja Raval].

Amb l’acompanyament de Mònica Roselló (fotògrafa); Miquel Llaràs, Juli Mir, Blanca Munarriz (professors Institut Milà i Fontanals); Alba Barroso, Xavi Gargallo (educadors Casal Franja Raval), Agnès Sebastià (A Bao A Qu)

Per saber-ne més sobre el projecte

Informació i reserves:

Entrada gratuïta en horari de museu

Idea i coordinació:

dins el programa

Centres participants:

Institut Milà i Fontanals (Barcelona)
Casal Franja Raval (Barcelona)

Amb la col·laboració de:

HP