Dissabtes amb artistes: El viatge estàtic de les pedres amb Sergio Monje

Dissabtes 27 de maig, 3, 10 i 17 de juny, de 16.45 a 18.30 h. Gratuït

De 16.45 a 18.30 h

Lloc:
Punt de trobada: vestíbul del museu
Preus:

Activitat gratuïta

L’artista Sergio Monje ens proposa una activitat en família per dissenyar una nova escenografia a algunes de les escultures del museu. Al museu, les imatges es presenten descontextualitzades dels seus llocs i les seves funcions originals, i, per tant, s'han transformat i estan subjectes a altres relats. Però us imagineu Els primers freds de Miquel Blay en una platja de Formentera? Per la seva expressió, en Sergio Monje sí.

El disseny de les noves escenografies es pot fer en grup o individualment, sempre a partir d’un fons neutre imprès, una platja, un bosc, un carrer... de gran o mig format, sobre el qual s'afegeixen tots aquells elements que els participants considereu essencials per a la construcció de l'entorn que heu imaginat.

Un cop fets aquests fons, a les sales i darrere les escultures escollides, com si es tractés d’un “photocall”, ens farem fotografies.

Dissabtes amb artistes

Primera activitat d'A sota el Museu hi ha la platja, idea original de Joana Llauradó amb Sergio Monje, Eulàlia Rovira, Adrian Schindler i Aldo Urbano de Sala d'Art Jove.

Informació i reserves:

Inscripcions a [email protected] o al 93 622 03 76