Construint a les escoles, exposició de maquetes

Lloc:
Antiga llibreria del museu
Preus:

Accés lliure en horari de museu

A partir del 29 de gener, i fins diumenge 21 de febrer, podeu visitar a l’espai de l’antiga llibreria una exposició de 43 maquetes seleccionades, realitzades pels nens i nenes que han participat en l'última edició del taller d'arquitectura Construint a les escoles. L'activitat, enguany portada a 14 escoles de Barcelona per l’associació Construint a la Sala i el Museu Nacional, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, tenia com a lema ‘Viure, treballar i jugar’. L’activitat va donar veu als infants perquè expliquessin de manera creativa la seva experiència durant el confinament a casa.

A partir de finals de febrer, l'exposició itinerarà al Col·legi d'arquitectes de Catalunya, a la plaça de la Catedral.

#ConstruintALesEscoles

Construint a les escoles, exposició de maquetes