"Brots", un projecte de dansa i música

Dissabte 19 de setembre de 2020, a les 18.30 h.

Activitat gratuïta

de 18.30 a 19.30 h
Lloc:
Activitat online. Canal de YouTube del Museu Nacional
Preus:

Activitat gratuïta

Brots és un projecte d’inspecció del que ens envolta, a càrrec de Magí Serra i Arnau Obiols. És una investigació en el territori, amb persones i llocs que hi tenen una estreta relació, per portar a escena allò que tots hem tocat i trepitjat alguna vegada. Arnau Obiols i Magí Serra han crescut a la vora de la música i la dansa tradicionals i s’han format i treballat en el món contemporani.

El projecte Brots neix d’una forta connexió amb la terra, entesa en un sentit ampli i transversal. Tot i que les fronteres visuals i simbòliques conegudes no ens han de limitar, el projecte s'acota al territori català per poder focalitzar les energies en un àmbit concret i proper.

Activitat organitzada al voltant de l’exposició temporal Son. Empremtes de les Valls d'Àneu. Una intervenció d'oriol vilapuig.

"Brots", un projecte de dansa i música