Art i història als museus de Barcelona 2019

Lloc:
diversos museus de Barcelona
Preus:
60 € (50 € estudiants, jubilats i amics de cada institució)

Material:
PDF icon Programa del cicle (pdf - 231 Kb)

Programa del cicle (pdf - 231 Kb)

Peces amb biografies singulars, una oportunitat única i exclusiva per descobrir la trajectòria històrica i els periples que han viscut alguns objectes de les col·leccions dels museus participants, a través d'un cicle de 6 visites a diferents museus de la ciutat: el MUHBA, el Museu Frederic Marès, el Museu de la Música, el Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes, el Museu del Disseny de Barcelona i el Museu Nacional d'Art de Catalunya.

Al Museu Nacional la visita es farà dimarts 9 i dijous 11 d’abril, amb el títol De sota terra fins a les altures que ens permetrà descobrir -a partir d’una selecció d’obres de la col·lecció de Renaixement i Barroc-, com determinats artistes modernistes, amb el seu interès, gust estètic i sensibilitat, van contribuir a enriquir el patrimoni artístic català. Coneixerem les vicissituds i les anècdotes que van viure i protagonitzar, entre d’altres, Ramon Casas, Alexandre de Riquer, Gaspar Homar o Lluís Masriera. Conferència a càrrec de Francesc Quílez Corella, coordinador de Col·leccions, i Joan Yeguas, conservador de Renaixement i Barroc.

Informació i reserves:

Totes les sessions tindran lloc els dimarts i els dijous indicats, a les 17 i a les 18.30 h, al museu que figura en cada cas. Per inscriure-us en cada sessió, haureu de triar un dia (dimarts o dijous) i una hora (17 o 18.30 h).

Places limitades

Fundació Amics del Museu Nacional d’Art de Catalunya
Tel. 93 622 03 81 | [email protected] | www.amicsdelmnac.org

Pagament