7è Art: Cinema al museu. Projecció “Elena Dimitrievna Gala” (2003)

Dimecres 5 de setembre de 2018, gratuït

Lloc:
Podi del museu
Preus:

Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Programació 7è Art Cinema al Museu - pdf 913 Kb

Programació 7è Art Cinema al Museu - pdf 913 Kb

El museu programa un seguit de pel·lícules relacionades amb la temàtica que li és pròpia: les col·leccions, les exposicions temporals, biografies d’artistes, l’obra d’art, el procés creatiu, el museu com a institució...

El documental Elena Dimitrievna Gala, de Sílvia Munt, és un recorregut pel més interessant de l’aportació vital i cultural d’aquest excèntric personatge, musa d’alguns dels artistes més destacats de la seva època, que va viure d’una forma palpitant amb el segle i malgrat ell.

Amb el bon temps, projectem aquest film a l’aire lliure, dins la Nit Gala, i a l’entorn de l’exposició Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol, que es podrà veure al museu fins al 14 d’octubre d’enguany.

#CinemaAlMuseu

Informació i reserves:

Activitat gratuïta, sense inscripció.

Pel·lícula en VOSE