7è Art: Cinema al museu. Projecció de "Visages Villages" (2017)

Dimarts 3 de setembre de 2019, a les 22 h. Activitat gratuïta

Lloc:
Podi del museu
Preus:

Entrada gratuïta

Material:
PDF icon Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Us convidem a gaudir d’una programació de pel·lícules relacionades amb el món de l’art i els seus temes de debat.

Aquest any, proposem un programa que explora la figura de l’artista, el procés creatiu, el vincle entre art i societat, els museus, la dona en l’art i els creadors marginats per la historiografia oficial. El Museu Nacional es transformarà en una sala de cinema oberta a tothom que vulgui endinsar-se en aquestes temàtiques través de la màgia i del poder transportador del 7è art.

Amb el bon temps i coincidint amb la retrospectiva dedicada a Oriol Maspons, un dels grans cronistes de la societat a través de la fotografia, projectarem a l’aire lliureVisages Villages’, documental que ens mostra el diàleg intergeneracional entre la icònica directora de la nouvelle vague Agnès Varda i l’artista urbà JR. Ambdós creadors visiten pobles de França retratant els seus habitants i intervenint en el paisatge amb les obres resultants. Al mateix temps, la directora recorda les seves experiències com a cineasta. Una joia humanista i personal que ens parla del procés de creatiu i del vincle entre art, record, espai urbà i societat.

#CinemaalMuseu

Amb la col·laboració de

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS

Entrada lliure. Aforament limitat. Es recomana reserva online prèvia

Programa subjecte a canvis de darrera hora