7è Art: Cinema al museu. Projecció de "Delphine et Carole"

Dimecres 9 de març de 2022, a les 19 h

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta amb reserva obligatòria

Dia internacional de les dones

Material:
PDF icon Programa activitats amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Programa activitats amb motiu del Dia Internacional de les Dones

PDF icon Programa 7è Art (pdf - 1,41 Mb)

Programa 7è Art (pdf - 1,41 Mb)

Dins de la programació que despleguem cada any amb motiu del Dia Internacional de les Dones, el 9 de març projectem el llargmetratge Delphine et Carole de Callisto McNulty sobre les accions que van portar a terme plegades l’actriu Delphine Seyrig i la videoartista Carole Roussopoulos.  A través de la càmera, es van implicar en la lluita feminista dels anys 70 amb insolència, intransigència i molt d’humor. Aquesta pel·lícula escriu un capítol en la història del feminisme i rastreja els inicis d’una pràctica política artística que es va servir de l’audàcia, l’humor i la subversió per unir l’acció col·lectiva, la intervenció dels mitjans i la documentació d’arxiu.

#CinemaalMuseu #DiaDones22

Amb la col·laboració de

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS.

Aforament limitat. Reserva obligatòria.

Et demanem que, si no pots venir, anul·lis la teva reserva, si us plau, perquè algú altre de la llista d’espera pugui aprofitar les places vacants. Moltes gràcies!

Programa subjecte a canvis de darrera hora.

Delphine et Carole