William Morris i companyia: el moviment Arts and Crafts a Gran Bretanya

Etiquetes museu:
Document:
PDF icon Índex - pdf 274 Kb

Catàleg de l'exposició William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya, primera mostra de Morris i les Arts & Crafts que té lloc a Espanya i presenta obres mestres d’aquest moviment artístic. Arriba a Barcelona després d’haver estat exposada a Madrid, del 6 d’octubre de 2017 al 21 de gener de 2018, a la Fundación Juan March.

El moviment Arts and Crafts, lligat al disseny i les arts decoratives, va néixer a Gran Bretanya al voltant de 1880 i es va desenvolupar fins a la I Guerra Mundial. Es va estendre ràpidament a través d'Amèrica i Europa fins arribar al Japó. El seu màxim ideòleg va ser l'artista i escriptor William Morris (1834-1896) i va prendre el seu nom de l'Arts and Crafts Exhibition Society, fundada a Londres el 1887.

Edició:

Museu Nacional d’Art de Catalunya/Fundación Juan March

Autors:

Manuel Fontán del Junco i María Zozaya Álvarez (ed.)

Any de publicació:

ISBN: