Napper i Frith. Un viatge fotogràfic per la Ibèria del segle XIX.

2007 - Lee Fontanella et alii.

Publicació editada amb motiu de la recerca realitzada sobre el fotògraf R. P. Napper i la seva relació comercial amb el fotògraf Francis Frith editor de les imatges de Napper sobre la Península Ibèrica.
La localització de diversos àlbums firmats per Napper sobre Andalusia, han permès a l'historiador Lee Fontanella, comissari de l'exposició, establir l'autoria d'un bon nombre d' imatges que fins ara eren atribuïdes a Francis Frith & Co. La qual cosa ha permès reescriure un període de la història de la fotografia al nostre país.
La mostra presenta els resultats d?aquesta recerca, que el MNAC dóna a conèixer en primícia mundial.

Comprar el catàleg online

Autor principal:
Lee Fontanella
Autors:

D. Balsells, M. Barnes, L. Fontanella, R. Levenfeld, D. R. Nickel, W. Troughton, V. Vallhonrat.

Any de publicació:

ISBN: