Les arts industrials als cartells modernistes

2002 - C. Vidal i C. Pujiula

A través de la selecció de dotze cartells, el Museu Nacional d?Art de Catalunya ret un homenatge a l?art de creació i a l?esperit emprenedor i competitiu, i, en cert sentit, també creatiu, dels artesans i industrials catalans, que, amb sentit comú i una sòlida formació professional, van contribuir a fer del modernisme un dels millors moments de la història de l?art català. El catàleg posa en relleu com artistes, artesans, tallers especialitzats, exposicions i concursos van prendre part en el desenvolupament de les arts industrials que, a finals del segle XIX i principis del XX, van assolir un dels millors moments de la seva història. En aquest sentit, assistim a una nova manera de divulgació i difusió a la qual els artistes van donar categoria d?art i que va servir als industrials i comerciants per donar a conèixer els seus productes.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
C. Vidal i C. Pujiula
Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-095-1

Pàgines:

Format:

24 x 29.7 cm.

Enquadernació: