Escriure el Museu Nacional. La pintura convertida en paraules

10 - 12 h
Lloc:
Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i Museu Nacional d’Art de Catalunya

Taller d’escriptura que combina la creació literària amb l’art visual i els relaciona per mitjà de la descripció (ècfrasi), la crítica literària, la crònica i la ficció, organitzat per l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i el museu.

El curs consta de deu sessions de dues hores cada una: quatre al Museu Nacional d’Art de Catalunya i les sis restants a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès. Una introducció teòrica i diverses visites al museu són l'eina d’observació per als quatre exercicis de creació escrits que es comentaran posteriorment a classe la setmana següent.

• Tots els dissabtes al matí, del 21 de gener al 25 de març. El curs s’imparteix en català i els escrits es poden lliurar tant en català com en castellà.
  • 10% de descompte en el preu del curs per als Amics del Museu Nacional.

Animeu-vos a realitzar aquest interessant taller que us permetrà conèixer més a fons l’art de l’escriptura tot endinsant-vos en el meravellós patrimoni artístic català.

Per a més informació consulteu el fulletó o visiteu l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès

Escriure el Museu Nacional. La pintura convertida en paraules