El museu a la #MuseumWeek 2016

Interval de dates:
08/04/2016

3.500 museus, dels quals 255 són espanyols, hem participat a la Museum Week, un esdeveniment mundial a Twitter que reuneix museus d'arreu del món, i que s'ha celebrat per tercer any consecutiu del 28 de març al 3 d'abril.

La #MuseumWeek va néixer amb la intenció d'apropar els museus a la gent i ofereix la possibilitat d'interaccionar amb les institucions i amb les persones que hi treballen a partir del tema proposat per a cada dia, amb el hashtag corresponent. Aquest any els temes han estat:

• #SecretsMW: desvetllar secrets, interioritats i curiositats del museu.
  • #PeopleMW: parlar de les persones, conegudes o anònimes, que han contribuït a construir el museu.
  • #ArchitectureMW: història dels edificis, la seva singularitat, els jardins i l'entorn del museu.
  • #HeritageMW: parlar del patrimoni material i immaterial.
  • #FutureMW: presentar tendències de futur i innovacions.
  • #ZoomMW: dia per fer un "zoom" i mostrar detalls i curiositats del museu i les col·leccions.
  • #LoveMW: mostrar allò que més agrada als visitants.

En total s'han generat més de 664.000 tuits, que han estat vistos més de 294 milions de vegades.

Els tuits del museu han tingut en total 2.652 interaccions i gairebé 200.000 visualitzacions.

Estem molt contents de la participació del museu a la #MuseumWeek i del feedback que hem rebut!

El museu a la #MuseumWeek 2016