El museu i el Saló del Còmic, veïns ben avinguts

Interval de dates:
06/05/2016

Per primera vegada, el museu entra al Saló del Còmic i el còmic entra al museu. Fruit d'aquesta col·laboració, a  partir del 6 de maig, al museu es podrà veure l'exposició Garcia/Olivares: Vinyetes, en la qual els guanyadors del Premio Nacional del Còmic 2015 mostraran alguns dels seus treballs relacionats amb el món de l'art.

El museu comptarà amb un estand al Saló del Còmic, juntament amb el Museo del Prado, perquè els visitants puguin conèixer de primera mà el museu. Al Saló es podrà contemplar el treball Dibujar las Meninas, mereixedor del premi nacional del 2015.

Els visitants del Saló gaurdiran d'entrada gratuïta al museu durant tot el mes de maig.

El diumenge 8 de maig, a les 12 h, Jordi Carrión, a l'Auditori del museu ens oferirà la conferència Còmics: un llenguatge artístic transversal.

El museu i el Saló del Còmic, veïns ben avinguts