Donatius i llegats al Museu Nacional

Donatius planificats o llegats al museu

Algunes de les donacions de particulars com la d’Enric Batlló (1914), la del Llegat Cambó (1949-1954) o la del Llegat Espona (1958) i d’altres de més recents com la donació del fons de Joan Colom (2012) per voluntat del mateix fotògraf han contribuït a formar les col·leccions del museu tal com les coneixem avui.

Si el Museu Nacional és important per a vosaltres ajudeu-lo mitjançant una donació per al futur.Totes les donacions són aportacions importants per incrementar les col·leccions del museu, donar suport a les exposicions i als seus programes educatius i socials.

Ens comprometem a utilitzar la vostra donació de manera eficient, atenent la vostra voluntat, amb respecte i sensibilitat, i a reconèixer-la de la manera més adequada.

Us agrairem molt la vosta col·laboració. Adreceu-vos, si us plau, a [email protected] o al 93 622 03 60.

Donatius en projectes de micromecenatge

La Fundació dels Amics del Museu Nacional i el Museu Nacional d’Art de Catalunya us conviden a formar part activa en el finançament de determinats projectes, com ara adquisicions i restauracions d’obres d’art. Gràcies a un projecte d’aquest tipus el dibuix La pregària, de Marià Fortuny, ja forma part de les col·leccions del Museu Nacional.

Museu Nacional - Donatius