Ubicació:
Artistes / Creadors / Autoritats:
atribuït a
Pedro Berruguete
Paredes de Nava, cap a 1450 – abans de 1504
Etiquetes museu:
Etiquetes socials:
Sense etiquetes

Pintures de gran format que integraven la part exterior de les portes d’un retaule. Procedeixen de l’església San Salvador a Toledo i s’han atribuït a Pedro Berruguete per les analogies entre aquestes pintures i les del retaule major de la catedral de Àvila, tot i que la crítica no és unànime en aquest sentit. Berruguete exemplifica en terres castellanes la transició entre la cultura artística de base flamenca i els nous corrents renaixentistes.

Pintura

Cap a 1495

Adquisició, 1965

Núm. del catàleg:

071428-CJT

Procedeix de la capella funerària de Fernando Álvarez de Toledo de l'església de San Salvador (Toledo).
Tremp i daurat amb pa d'or sobre sarja
Segle: XV
Tema: Religió
Pedro Berruguete - Dues sarges del revestiment de les portes d'un retaule amb escenes de la vida de santa Caterina - Cap a 1495