‘Second Canvas Museu Nacional’, una nova forma d’explorar el museu

Interval de dates:
01/12/2020

Descobreix una nova forma de visitar el museu descarregant-te la App Second Canvas Museu Nacional, des d’on podràs explorar les obres a través d’imatges en súper alta resolució amb storytelling interactiu, o realitzar una visita audioguiada.

L’aplicació Second Canvas et permet fer una visita audioguiada a les 20 obres destacades del museu, en 9 idiomes diferents: català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, rus, japonès i xinés. També podràs gaudir d’un recorregut audioguiat en català, castellà i anglès, per els 17 diàlegs de la mostra Diàlegs Intrusos. Tot és present.

I si vols saber-ne més, hi trobaràs recorreguts virtuals temàtics. Podràs gaudir d’un recorregut audioguiat per la col·lecció d’art medieval, per les sales d’art modern i les sales d’art del Renaixement i barroc. També et podràs endinsar en el bestiari i els retrats de la col·lecció o conèixer els retrats femenins sota la mirada masculina, a través d'storytelling interactiu.

Descarrega't l'app!

Una nova forma d’explorar el museu: l’App ‘Second Canvas’