Respirar quadres

Interval de dates:
26/01/2021

La covid-19 ha posat en evidència la necessitat d’establir altres maneres de comunicar-nos que garanteixin el benestar de les persones i que alleugereixi  la seva situació d’aïllament físic i emocional. La falta d’aire en sentit real i figuratiu  ha dibuixat el paisatge de la malaltia: l’han patit els malats de la covid, però també les persones que s’han sentit soles o aïllades a casa seva, el personal sanitari lluitant contra la pandèmia, les persones de les entitats socials, desbordades i sobrepassades pel que estava passant, i especialment les persones grans que viuen en residències.

El projecte té com a objectiu, a partir d’una selecció d’obres del museu, aportar beneficis de salut a les persones a través de la respiració, la consciència sensorial i corporal acompanyats de Gemma Reguant, experta en veu i respiració.

Les sessions es duen a terme a les 4 residències municipals de la ciutat de Barcelona en horari de matí i en grups reduïts de persones grans que han estat escollits per la direcció dels centres.

Properes sessions: divendres: 5,12,19 i 26 de febrer de 2021, de 10 a 13 h, a les residències municipals Francesc Layret, Fortpienc, Josep Miracle i l’Onada Parc Guinardó.

Respirar quadres (Residències Municipals de Barcelona)