Programa per millorar l'estat emocional dels professionals

Interval de dates:
22/06/2020
Document:
PDF icon Per saber-ne més del projecte

El programa "RecuperArt-19" vol millorar l'estat anímic i emocional i combatre l'estrès posttraumàtic dels professionals del sector de la salut,  i amb aquest objectiu, a partir del mes de juliol, els museus catalans faran un recorregut terapèutic.

L'activitat es pot fer de forma individual i autònoma i se centra en la prevenció i gestió de l'ansietat, l'estrès i la depressió associada a l'activitat professional durant la crisi del coronavirus. A partir de les obres triades per cada museu i, amb un llibret, es poden fer activitats i exercicis.

Aquest programa innovador basat en museus i centres d’art per millorar l’estat emocional dels professionals sanitaris després de la pandèmia de la covid-19, ha estat impulsat per l’Institut Català de la Salut, amb la col·laboració del Departament de Cultura.

RecuperArt