Premi del Network FLIC 9

Interval de dates:
12/02/2019

L’European Network FLIC és un programa internacional per a Escoles d’Il·lustració i Disseny, Batxillerat artístic i professionals del sector que té com a objectiu proporcionar als joves que s’estan formant en aquest camp, i als que inicien el seu recorregut professional, ocasions per fomentar i enfortir el diàleg entre la literatura i la il·lustració.

Amb la finalitat de promoure el talent emergent en el camp de la literatura il·lustrada, el FLIC promou aquest network llençant un repte: que els participants de cada edició il·lustrin un dels textos literaris de la selecció que els oferim, i ho facin damunt d’un objecte poc convencional que varia en funció de la temàtica.

Aquesta novena edició del FLIC Festival tracta dels paisatges literaris i l’objecte proposat per il·lustrar són les ulleres. Al museu, com a part d’aquesta edició d’Experiències Literàries, podreu venir a gaudir de la creativitat dels participants de forma gratuïta a l’exposició de les ulleres, des del 9 de febrer fins al 9 de març (dia del FLIC) a l’espai del costat de la botiga (l’antiga llibreria) del museu.

Tres jurats s’han encarregat de triar les obres agrupades en tres categories: junior, sènior i professional. Finalment es comunicaran els guanyadors i es farà l’entrega de premis durant els dies 15 i 16 de març de 2019, al Museu del Disseny de Barcelona, durant les jornades del FLIC Professional.

#FLIC