Obras hermanas. Vanitas i Octavetes «farsa.covid»

Interval de dates:
29/04/2021

Participem en el projecte Obras Hermanas organitzat pel MUSAC (Museu d'Art Contemporani de Castella i Lleó). El projecte posa en diàleg obres de la Col·lecció MUSAC amb obres d'altres col·leccions de diferents museus amb diferents objectes d'estudi. En aquesta ocasió Manuel Olveira, director del MUSAC i Francesc Quílez, conservador Cap de Departament de Dibuixos i Gravats del museu, reflexionen sobre dues obres de les seves respectives col·leccions; una sèrie d'octavetes sobre la COVID-19 pertanyents al Centre de Documentació del MUSAC, i dues Vanitas de les col·leccions del Museu Nacional d'Art de Catalunya.

Us animem a llegir els textos del diàleg al web del projecte i/o, escoltar els àudios dels comentaris de les obres:

• Les octavetes "farsa-covid" del Centre de Documentació de l'MUSAC per Manuel Olveira, director del MUSAC (àudio en castellà):

• Les Vanitas de la Col·lecció del Museu Nacional per Francesc Quílez, conservador en Cap del Departament de Dibuixos i Gravats:

logo MUSAC

Obras hermanas. Vanitas y Octavillas «farsa.covid»