Noves sales d'art i guerra civil

Interval de dates:
22/07/2021
Document:
PDF icon Programa de mà (pdf)

El museu renova el seu discurs expositiu i, en paral·lel, amplia el nombre de sales de la col·lecció permanent d’art modern dedicades a l’art produït durant el període de la Guerra Civil espanyola (1936-1939).

En total s'exposen 108 peces entre pintures, dibuixos, gravats, fotografies, escultures, paper moneda, juntament amb els nous media, com les publicacions il·lustrades, el cartellisme, el fotomuntatge o el cinema, que es van posar al servei d’un i altre bàndol. Es mostren obres de 43 artistes, alguns dels quals mai s’havien exposat a les sales del museu. Un conjunt de 57 obres de les reserves s’exposen per primera vegada a les sales de la col·lecció permanent.

També es poden veure per primer cop obres procedents de dipòsits particulars, així com alguna adquisició recent, que contribuiran a enriquir el discurs expositiu.

#ArtConflicteMemòria #GuerraCivil

Noves sales dedicades a l'art i a la guerra civil