La Biblioteca Joaquim Folch i Torres del Museu Nacional obre al públic el servei de préstec de documents

Interval de dates:
22/06/2021

Aquest nou servei de préstec de documents facilita l’accés al fons de la biblioteca alhora que es promou la recerca i la creació de coneixement, impulsant la dimensió social i científica del museu.

La posada en marxa d’aquest nou servei suposa un pas endavant en l’obertura a la ciutadania de les biblioteques de museus, habitualment centres especialitzats que acostumen a restringir el servei de préstec al personal intern dels propis museus.

La Biblioteca Joaquim Folch i Torres és una biblioteca centenària i conté 130.000 volums de monografies i més de 4.000 títols de revistes que conformen un valuós patrimoni bibliogràfic i documental especialitzat en art.

A partir d’ara, el servei de préstec gratuït està obert a qualsevol persona que vulgui donar-se d’alta per agafar en préstec un màxim de cinc documents durant 21 dies i renovar-los fins a dues vegades.

Trobareu més informació a la pàgina de la biblioteca.

#bibliotecaMNAC

Biblioteca Joaquim Folch i Torres | biblioteca MNAC