Campanya de micromecenatge per adquirir 'Font de la vida' d'Aurèlia Muñoz

Interval de dates:
13/11/2019

Els Amics del Museu Nacional han posat en marxa una nova campanya de micromecenatge per recaptar els fons necessaris per adquirir Font de la vida d'Aurèlia Muñoz, un delicat brodat de llanes sobre teixit de jute elaborat l’any 1966.

La campanya, que estarà en actiu fins al 10 de desembre, es proposa aconseguir els 15.000 € necessaris per a la compra de l'obra. Les aportacions es podran fer a través del web de la Fundació Amics del Museu Nacional.

Font de la vida, una obra fonamental en el recorregut artístic de Muñoz, genera connexions molt interessants amb la col·lecció del museu però no forma part de la donació tot i estar exposada amb les altres peces de l'artista. Els Amics volen adquirir-la completant així aquest conjunt tan preuat i fent que el brodat es quedi al museu una vegada finalitzi la mostra Nuar l’espai. Donació Aurèlia Muñoz, a finals d’abril de 2020.

#ArtTèxtil #AmicsMuseuNacional

Font de la vida, Aurèlia Muñoz, 1966. Col·lecció dels hereus d'Aurèlia Muñoz