Aquestes festes, comparteix l'emoció de viure l'art amb el carnet d'Amic

Interval de dates:
10/12/2019

Ser Amic del Museu Nacional és una manera única d’endinsar-se en l’art de la mà dels que més en saben. Però, sobretot, ser Amic és connectar amb persones que, com tu, estimen l’art i el patrimoni i hi volen donar suport.

Encara t’ho estàs pensant? Amb el carnet dels Amics del Museu Nacional regales l’experiència de visitar el Museu Nacional tantes vegades com vulguis durant 12 mesos, i de gaudir d’activitats úniques on l’art i vosaltres sou els protagonistes.

Encara ets a temps de regalar 12 mesos de Museu Nacional als que més t’estimes! Amb el carnet dels Amics del Museu Nacional regales:

• Entrada gratuïta al Museu Nacional sense fer cua
  • Invitacions a les inauguracions
  • Descomptes a la botiga-llibreria i als restaurants del museu
  • Accés a les activitats exclusives per als Amics
  • I molt més!

Vols regalar el carnet o fer-te Amic del Museu Nacional? Entra al web www.amicsdelmnac.org o truca al 93 622 03 81, de 10 a 14 h (de dimarts a diumenge).

Aquestes festes, comparteix l'emoció de viure l'art amb el carnet d'Amic