Un palau històric de Barcelona. Visita autoguiada per l’edifici

Cada dia, en l'horari del museu

Preus:

Activitat gratuïta, excepte les Terrasses-Mirador (2 €)

Material:
PDF icon Fulleto visita (cat-cast)(pdf - 4,54MB)

Fulleto visita (cat-cast)(pdf - 4,54MB)

PDF icon Fulleto visita (eng-fr)(pdf - 4,54MB)

Fulleto visita (eng-fr)(pdf - 4,54MB)

Us convidem a fer un recorregut autoguiat pels espais d'un dels edificis més emblemàtics de Barcelona i seu del museu: el Palau Nacional.

Us podeu ajudar del fulletó de mà que inclou un mapa amb els diferents punts d’interès de l’edifici, així com informació històrica i arquitectònica dels diferents espais que el conformen, en un recorregut que comença pel vestíbul, segueix per les Terrasses–Mirador, la Sala Oval i la Sala Sert a la planta baixa, i acaba a primera planta amb la Biblioteca Joaquim Folch i Torres i l’orgue, i la Sala de la Cúpula on hi ha el mural de Joan Miró. Tots els espais es poden visitar de forma gratuïta, excepte les Terrasses–Mirador (2 €) en l’horari d’obertura del museu.

El fulletó informatiu està disponible en 4 idiomes: català, castellà, anglès i francès, i el podeu aconseguir al taulell d’informació de l’entrada del museu o descarregant-vos-el al web.