Un palau històric de Barcelona. Visita autoguiada per l’edifici

Cada dia, en horari de museu

Preus:

Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Fulletó català/castellà (pdf - 4,54 Mb)

Fulletó català/castellà (pdf - 4,54 Mb)

PDF icon fulleto_angles-frances.pdf

fulleto_angles-frances.pdf

Us convidem a fer un recorregut autoguiat pels espais d'un dels edificis més emblemàtics de Barcelona i seu del museu: el Palau Nacional.

Us podeu ajudar de el fulletó (descarrega-te'l prèviament des de la web) que inclou un mapa amb els diferents punts d’interès de l’edifici, així com informació històrica i arquitectònica dels diferents espais que el conformen, en un recorregut que comença pel vestíbul, segueix per les Terrasses–Mirador (actualment tancades fins a nou avís), la Sala Oval i la Sala Sert a la planta baixa, i acaba a primera planta amb la Biblioteca Joaquim Folch i Torres i l’orgue, i la Sala de la Cúpula on hi ha el mural de Joan Miró. Tots els espais es poden visitar de forma gratuïta.

També podeu fer la visita amb l'app gratuïta CloudGuide, disponible per a Android i iOS. Descarrega-te-la:

Informació i reserves:

Per evitar contagis i per respecte al medi ambient, ja no imprimim fulletons. Et recomanem descarregar-te el fulletó o l'app gratuïta CloudGuide per realitzar aquesta visita.

Visita autoguiada per l’edifici