Taller familiar de Nadal: El gran banquet. Un festí de natures mortes ideat per Julia Pelletier (+3)

17, 23, 27, 29 i 30 de desembre, i 2, 3 i 4 de gener de 2018. Gratuït

d'11 a 13 h

Lloc:
Espai annex Sala Oval (antiga llibreria)
Preus:

Activitat gratuïta

La dibuixant, dissenyadora tèxtil i serigrafista Julia Pelletier ha ideat un taller familiar per aquests dies de Nadal on crearem una gran instal·lació inspirada per les fruites, verdures, animals i objectes que omplen les natures mortes del museu. En família treballarem el tema del menjar i de la posada en escena d’una gran taula on cadascú està convidat a representar un menú ben apetitós per aquests dies de festa.

Una taula ben parada serà punt de partida per crear un àpat dibuixat i volumètric i, al final del taller, us emportareu un menú-recordatori d’aquest gran festí.

El taller estarà conduït per Julia Pelletier el 17, 23 i 27 de desembre i, el 29, 30 de desembre i 2, 3 i 4 de gener, per Dario Zeruto, col·laborador de l'artista.

Activitat familiar per a majors de 3 anys.

#NadalalMuseu

Informació i reserves:

Sense reserva prèvia. Màxim 25 persones per taller.

L’espai estarà obert al públic del 17 de desembre al 21 de gener del 2018.