Taller de fotografia: Petites grans mirades (+6)

10.30 h

Durada: 2 h 30 min

Preus:

5 € per persona / 92 € per grup
-30% per als Amics del Museu Nacional

Activitat d'estiu per a famílies i entitats de lleure

Us agrada fer fotografies? Us atreviu a fer enquadraments sorprenents, contrastos de llums i formes i fotografiar espais del museu tot jugant amb elements oposats: a dalt/a baix, aquí/allà, proper/llunyà, petit/gran, dins/fora, únic/repetit, recte/corbat, fosc/lluminós...?

Amb aquesta activitat provocarem una mirada de descoberta, joc i reflexió sobre els aspectes formals de la fotografia, els espais i l’arquitectura del museu.

Al taller imprimirem les vostres imatges i participareu en la construcció d’un mural ben singular.

Vegeu les Petites grans mirades sobre l’arquitectura del museu que han anat fet els participants al taller de fotografia

Taller dissenyat i conduït per: CliCme•PetitesExperiènciesFotogràfiques

Informació i reserves:

Els infants que no arribin a l’edat mínima recomanada participen de l’activitat gratuïtament

Imprescindible reserva: [email protected]. Grups de màxim 20 persones

Per fer l’activitat heu de portar: dispositiu fotogràfic digital, cables per a descarregar les imatges i una targeta de memòria buida