Sonoritats subversives: veus, guerrilles i refugis LGTBI. Volum II. Refugis

Dijous 7 d'octubre de 2021, a les 18.30 h.

Logo Guerra Civil

Lloc:
L'activitat tindrà lloc al Centre LGTBI (C/ Comte Borrell 22, Barcelona). Cal arribar 15 minuts abans per respectar l'ambient de silenci que requereix l'enregistrament. Aforament molt reduït...
Preus:

Activitat gratuïta amb inscripció obligatòria

Sonoritats subversives: veus, guerrilles i refugis LGTBI  són dues trobades que s'enregistraran a mode de podcast i que apostaran per recuperar aquelles veus queer que han estat silenciades al llarg de la història, fent un exercici de memòria històrica sobre el col·lectiu LGTBI durant la Guerra Civil i la dictadura.

La segona d'aquestes trobades, Volum II. Refugis, partirà dels imaginaris de l’evacuació i el refugi presents a les obres de la col·lecció del museu per tal de rastrejar la noció de persecució i exili per motius d’orientació del desig o identitat de gènere, des de la Guerra Civil fins a l’actualitat.

L’enregistrament del podcast s’emetrà en directe des del Centre LGTBI de Barcelona i el podràs seguir en viu a través del canal YouTube del museu el proper 7 d'octubre a les 18.30h. amb inscripció prèvia.

Presentat per Núria Perales, cap de Comunicació del Museu Nacional, i conduït per Víctor Ramírez Tur, historiador de l’art i professor de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Autònoma de Barcelona. Amb la col·laboració de Lídia García, historiadora de l’art especialitzada en cultura popular espanyola i estudis de gènere, i Rodrigo Araneda, president d’ ACATHI (Associació Catalana per a la Integració d’Homosexuals , Bisexuals i Transexuals Immigrants) i psicòleg.

Amb la col·laboració del Centre LGTBI de Barcelona

logo Centre LGTBI Barcelona

#ArtConflicteMemòria

Informació i reserves:

Si vols seguir l’enregistrament en línia, cal inscripció obligatòria en aquest enllaç.

Si vols assistir presencialment com a públic a l’enregistrament, al Centre LGTBI (C/ Comte Borrell 22, Barcelona), les places són molt limitades i cal inscripció obligatòria en aquest enllaç.

El malson, Pere Daura