Proposta en línia: El Museu en perill!

Dijous 7 d'octubre de 2021, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia.
Amics: Gratuït  | No Amics: 5 €

El Museu Nacional va ser creat l’any 1934 gràcies a l’impuls de Joaquim Folch i Torres. El cop d’estat del 18 de juliol de 1936, però, en va estroncar la projecció. Davant del perill dels bombardeigs feixistes i de l’agitació revolucionària, les autoritats catalanes van respondre amb una gran tasca de salvaguarda dels béns artístics de tot el territori. Amb Mireia Capdevila i Francesc Vilanova, comissaris de l’exposició temporal del Museu, aprofundirem en la planificació i organització d’aquesta espectacular comesa.

Logo Amics Museu Nacional

Activitat dels #AmicsMuseuNacional

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Entrada de les obres requisades, juliol 1936. © Arxiu Fotogràfic de Barcelona. Joan Vidal Ventosa