Projecció de la pel·lícula “Faust". Friedrich Wilhelm Murnau, 1926. Cicle Per Amor a l'Art

Lloc:
Sala de la Cúpula
Preus:

Projeccions al Museu Nacional: entrada gratuïta.

Projeccions a la Filmoteca: Entrada individual 4 €. Reduïda 3 €

Material:
PDF icon Programa.pdf

Programa.pdf

Faust, basada en una llegenda alemanya, explica la història d’un alquimista que ven la seva ànima al diable a canvi de recuperar la joventut i d’aconseguir l’amor de la jove Margarida. Mefistòfil serà l’enviat de Satanàs que temptarà i convencerà a Faust.

La presentació de la pel·lícula anirà a càrrec d'Antonio Soler, psicoanalista, que ens proposa entendre, des de la teoria de l’inconscient, alguns dels aspectes que tracta la pel·lícula i que són presents en la vida quotidiana.

Amb la col·laboració del Grup de Treball “Psicoanàlisi i Societat, del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya.

Patrocinador de les activitats del Museu NacionalPatrocinador de les activitats del Museu Nacional